Varning!
Just nu pågår bedrägeriförsök mot patienter där personen som ringer påstår sig ringa från vårdcentralen. Vi ber aldrig patienter logga in med Bank-ID eller dylikt över telefon. Avbryt samtalet omedelbart om du blir ombedd att göra detta.
Närhälsan som är en del av Västra Götalandsregionen står bakom den här webbplatsen som ska kunna användas av så många som möjligt. Redogörelsen beskriver hur narhalsan.se uppfyller lagen om tillgänglighet till digital offentlig service, kända tillgänglighetsproblem och hur du kan rapportera brister till oss så att vi kan åtgärda dem.
Delar av webbplatsen är inte helt tillgängliga.
Om du behöver innehåll från narhalsan.se som inte är tillgängligt för dig kan du meddela oss att du behöver information i alternativt format. Du kan skicka e-post till narhalsan.kommunikationsavd@vgregion.se. Svarstiden är normalt två arbetsdagar.
Vi strävar hela tiden efter att förbättra webbplatsens tillgänglighet. Om du upptäcker problem som inte är beskrivna på den här sidan eller om du anser att vi inte uppfyller lagens krav, meddela oss brister i tillgänglighet så att vi får veta att problemet finns.
Myndigheten för digital förvaltning har ansvaret för tillsyn för lagen om tillgänglighet till digital offentlig service. Om du inte är nöjd med hur vi hanterar dina synpunkter kan du kontakta Myndigheten för digital förvaltning och påtala det.
Den här webbplatsen är delvis förenlig med lagen om tillgänglighet till digital offentlig service. Otillgängliga delar beskrivs nedan. Kända tillgänglighetsbrister åtgärdas löpande.
Brister gällande texter, bilder, filmer och dokument
Delar med kodningsbrister som försvårar navigering med hjälpmedel
Senaste bedömningen gjordes den 14 december 2021.
Redogörelsen uppdaterades den 16 december 2021.