Problem med ljud och bild?
Om du har problem med ljud och bild under ditt besök, kan det bero på att din webbläsare inte har getts behörighet till din kamera och mikrofon.
När du använder webbtjänster måste du, innan du startar ditt besök, tillåta åtkomst i din webbläsare till kamera och mikrofon.
Gör såhär:
1. Gå in i inställningar på din telefon. Välj Safari (som är standardwebbläsaren på iPhone)

2. Scrolla ner till rubrikerna "Kamera" samt "Mikrofon"

3. Gå därefter in på "Kamera" respektive "Mikrofon" och tillåt åtkomst. Det åtgärdar problemen med ljud och bild där dessa inställningar varit orsaken.


Om du har laddat ner appen från Appstore eller Googleplay så kommer det upp en fråga om godkännande, innan du ska genomföra ditt videobesök. Ovanstående inställningar är då inte nödvändiga.
Senast uppdaterad: 2023-09-04 08:38